Hoe werkt NedLinX?

Gebruik NedLinX voor het bestellen van al uw goederen. Maak per gebruiker of winkel promotiematerialen op en bestel online. Er is geen telefonisch contact nodig en door dit gestroomlijnde proces wordt de werkwijze efficiënt en voordelig.

Per winkel of verkoper is er een mogelijkheid om de beschikbare producten te bestellen. Denk aan een visitekaartje waarvan alleen de naam nog in moet worden gevuld. Elke vestiging besteld zelf briefpapier en de nodige kantoorartikelen. Zelfs koffie en thee kan worden verwerkt in onze webshop. Wij verzenden het drukwerk, uw leverancier verzend de koffie.

De voordelen voor uw bedrijf:

  • Maak zelf binnen 5 minuten uw drukwerk op en bespaar tot 100% aan ontwerpkosten
  • Download uw documenten om zelf te printen of om online te publiceren
  • Ontvang uw bestellingen in een korte termijn van slechts 3 werkdagen
  • Bestel ook producten van uw vaste leveranciers, wij regelen de communicatie

Neem contact op met NedLinX
Direct uitproberen

1. Vraag uw NedLinX account aan

U krijgt per vestiging of medewerker inloggegevens, waarmee u kunt bestellen op NedLinX. Wij kunnen zorgen voor koppelingen met uw leveranciers zodat u kunt bestellen via NedLinX en kunt ontvangen via uw vertrouwde leverancier.

Vraag uw NedLinX aan

2. Bespreek uw wensen

Bespreek met één van onze accountmanagers de wensen voor uw productenpalet. Het ontwerp van uw brochures, visitekaartjes e.d. mag u aanleveren of laten verzorgen door onze ontwerpers.

3. Personaliseren & ontvangen

Bestel een statisch product of een product dat qua opmaak nog moet worden ingevuld. Via onze opmaaktool wordt het erg eenvoudig. Bestel en ontvang in gemiddeld 3 werkdagen.